שיווק פרויקטים בנדל”ן – איצקוביץ נכסים

מכירת דירות יד ראשונה – אספקת שירותי שיווק לפרויקטים גדולים בנדל”ן / שיווק פרויקטים חדשים / שיווק נדל”ן / שיווק פרויקטים לקבלנים / שיווק דירות קבלן וגם שיווק פרויקטים קטנים כמו פרויקטים של תמ”א 38, אפילו שיווק של דירות בודדות בפרויקט.
שיווק / מכירת דירות מיד ראשונה – שיטות השיווק הייחודיות שלנו מתאימות לכולם, גם ליזמי נדל”ן גדולים וגם לקבלנים קטנים.

איצקוביץ נכסים נדל”ן מציעה שירות מכירות ושיווק דירות לקבלנים.

מתמחה בשיווק דירות וליווי רוכשים עד לקנייה עם שביעות רצון גבוהה.

אנחנו הופכים להיות אנשי השיווק בהתאמה אישית לכל פרויקט.

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת בשיווק נכון של נכסי נדל”ן / מכירת דירות יד ראשונה הוא להתחיל את הפרסום עוד לפני שהפרויקטים יוצאים לפועל.
יזמים שמעוניינים להבטיח שאנשים ירכשו מהם נכסים צריכים להתחיל להפיץ את השמועה בתחילת הליך הפרויקט.

באופן הזה, ניתן להפיץ את הבשורה על הנכס מבעוד מועד, ולשריין משקיעים בפרויקטים.

איצקוביץ נכסים – שיווק נדל”ן

איצקוביץ נכסים שיווק נדל”ן מציעה שירותי שיווק פרויקטים חדשים ומכירת דירות עבור יזמים, קבלנים וחברות נדל”ן בכל היקף, מפרויקט תמ”א 38/1 ועד פינוי בינוי של שכונות.

מחפש חברת שיווק פרויקטים בנדל”ן? הגעת למקום הנכון, איצקוביץ נכסים משתמשת בשיטות שיווק חדשניות ומתוחכמות הכוללות גם שיווק באונליין, גם באופליין ובפרינט..

סודות השיווק לנדל”ן של איצקוביץ נכסים

שיווק נדל”ן ושירות מכירת דירות – בפחות עלויות

חברות נדל”ן לרוב מחזיקות מחלקת שיווק פנימית הכוללת טלפנים, סוכני מכירות, מנהלי שיווק, קופירייטרים, אנשי מדיה, גרפיקאים ועוד… בעלות אחזקה חודשית יקרה מאוד ולא כלכלית.

דירות יד 1

איצקוביץ נכסים, עם שנים של ניסיון בשיווק פרויקטים בנדל”ן, מציעה לך למכירת דירות יד 1 את אותו השירות של מחלקת שיווק פנימית (ועוד הרבה יותר!) רק בלי ההוצאות שכרוכות בכך, אנחנו מקבלים תשלום רק על בסיס מכירות ורק לאחר חתימת חוזה עם הלקוח.

איצקוביץ נכסים – שיווק נדל”ן ! אנחנו מתמקדים בלקוחות ובקבלנים !

תמונות בקרוב

שיווק ומכירת פרוייקטים

שיווק ומכירת פרויקטים יזם או קבלן? אנחנו מזמינים אותך ללחוץ ולגלות איך אפשר לקבל יותר שקט ורווחים בתהליך השיווק והמכירות של הפרויקט. וכל זה ללא כאב ראש.

תמונות בקרוב

פרויקטים בתכנון ושיווק

מוזמנים ללחוץ ולקבל מידע נרחב על כל הפרויקטים בשיווק החברה

תמונות בקרוב

התחדשות עירונית - תמ"א 38

איצקוביץ נכסים מקדמת ומנהלת פרויקטים של התחדשות עירונית כמנהלת של ליווי דיירים ועובדת יחד עם חברות הבניה המובילות והגדולות בשוק הנדל"ן הישראלי

השירות שאנו מספקים

שיווק פרויקטים בנדל”ן בכל הגדלים

איצקוביץ נכסים מלווה אתכם בכל גודל וסוג של פרויקט נדל”ן, מפרויקטים עם כמות יחידות קטנה כגון תמ”א 38/1 ועד פינוי בינוי של שכונות ענקיות בהיקפים נרחבים.

שיטות השיווק הייחודיות שלנו מתאימות לכולם, אצלנו גם פרויקטים בהיקפים קטנים ישווקו ויוצגו ללקוחות בדיוק כמו הפרויקטים הגדולים והיוקרתיים ביותר.

ניהול פרסום מלא, החל משלב הקמת תקציב הפרסום. התנהלות מלאה מול ספקים חיצוניים, כמו משרדי פרסום.

ניהול שיווק ומכירות לנדל”ן

שיווק פרויקטים בנדל”ן זאת המומחיות שלנו, אצלנו תהנו ממעטפת שיווק נדל”ן מלאה הכוללת: חקר שוק, מיתוג, עיצוב קמפיין, ניהול ותפעול מערך שיווק ופרסום, ניהול לקוחות, טלפנים וצוות מכירות. הלקוחות המתעניינים יחוו פרזנטציה המשלבת סימולציות תלת מימד ומצגות ממותגות שניצור עבורכם.

ליווי לגיוס תקציבים לרכישה / משכנתא – לווי לקוחות מלא עד חתימת חוזה.

אודות איצקוביץ נכסים

איצקוביץ נכסים מתמחה בשיווק פרויקטים בנדל”ן ליזמים קטנים וגדולים כאחד.
איצקוביץ נכסים נחשב למקצועי ומוביל בתחום שיווק פרויקטים בנדל”ן – מחלקת שיווק פנימית שמקבלים תשלום רק על בסיס מכירות ורק לאחר חתימת חוזה עם הלקוח.
המטרה העיקרית לשמה איצקוביץ נכסים קיימת היא מתן מגוון שירותי שיווק פרוייקטים לקבלנים החל משלב המחקר תוך בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת לפרויקט הנדל”ן שלך. במסגרת האסטרטגיה אנו מגדירים את המטרות השונות ומתאמים ציפיות, פועלים ליצירת תוכן שיווקי מושך תוך חיזוק המוניטין של היזם, קביעת תקציב שיווקי מתאים ואף מלווים ומנהלים את ספקי המשנה בתחום השיווק, המשך בשלב השיווק תוך מיתוג הפרויקט , הכנת חומרים שיווקיים אשר מותאים לאופיו של הרוכש הפוטנציאלי, במטרה ליצור הטמעת המותג שיצרנו בתודעת הציבור, כמו כן אנו עוקבים אחר הפרסומים ופועלים למען מיקסום לידים.
חברתנו מתמחה בשיווק נדל”ן דיגיטלי ברשתות החברתיות לצד פרסום במדיות הקלאסיות השונות, לדוגמה: פליירים, שילוט, מודעות וכן הלאה. ועד לשלב המכירה הסופית עם פרזנטציה שתביא למכירות.


להשכרה
שיווק נכסי נדל"ן

מוכר או משכיר את הנכס ?
קונה, מחפש מנהל נכסים ?

צרו קשר עכשיו: